Mycket på kalendern..

datum: 2007-08-28  tid:  16:41:43
ahh de har de varit nu...

Söndes tog man de lungt, och storstäda hemma... åkte till mamma, klippte syster, och fixa mammas naglar, så stolt blev jag.. och hon blev nöjd.. första gången jag gjorde de på någon annan..

Igår var jag i stan och fika med syster och bror... och fönster shoppade, ska ej göra av med några pengar nu... får vänta tills vi e hemkomna... sen efter stan blev de jobb, tråkigt nog, kände inte alls för att jobba..

Idag så har jag också vatt i stan med lillebror.. skulle leta byxor till han, hitta direkt inga... blev att man shoppa lite till resan istället.. solkräm och så.. =/ Inte roligt att köpa kostar hur mycke som helst.... sen blev de en klänning också.... Gillar att gå i klänning / tunika och pants... =)

NU sitter man och lyssnar på LARS WINNERBÄCKS nya singel, längtar tills nya skivan kommer.. =) tror typ de va 26september eller så...  vill så gärna åka och titta på han, men är inte alls samma känsla att bvara inomhus, men vet juh inte för har aldrig varit det.. =//

Usch, denna vecka är det mycket man vill hinna med och göra... så tog semester fredag natt också... kommer ändå aldrig kunna sova på jobbet, kommer längta efter att åka...

NU är det bara 3,5 dagar kvar sen åker vi... Lördag 15.20 lyfter vi från Malmö mot mål TURKIET.... kommer hem den 15sep 23.35 till Malmö.. 2 SKÖNA VECKOR med bara sol bad och god mat... =) Finns inget bättre... har fått riktigt bra tips av Sanni, TACK... Jeepsafarin får vi nog ta den med.. båtresan ska vi göra... så himla mysigt...

HUr får man tiden att räcka till?!
Denna vecka känns så kort...
Onsdag; Frukost med 2arbetskamrater. och försöka packa lite, och tvätta om det skulle behövas.. ( säger att jag ska packa, men vet själv hur jag fungerar så blir väl typ fredag kväll man står med det) + inhandla viktiga saker till resan, alvedon m.m
Torsdag: Jobb först ,  sen hem till svärföräldrarna och äta kvällsmat...
Fredag: STORSTÄDA, så allt är rent och fint tills man kommer hem... + hem till pappa på en fika, och en massa kel med vovven vår, kommer sakna henne dessa 2veckorna.. älskar henne fruktansvärt mycket
Lördag: Packa ner det sista, Hem till mamma och äta frukost, sen till malmö, växla pengar som jag ringt och bett dom lägga undan så man vet att man får dom.. sen blir de incheckning och sen ingen återvändo... =) LÄNGTAR
Hur ska vi hinna med oss själva denna veckan?! Tur vi har två veckor sen att bara ägna åt varandra, ja min lillebror också förstås.. otroligt roligt att han ville följa med.. Älskar min lillebror...

Ne nu ska jag inte tjata ut er längre... Ringa och se om Frida vill prata... Hade varit trevligt om vi hade hunnit träffas innan vi ska åka.. så hundarna får busa lite och vi dricka kaffe och tjabba skit...

Skriver nog några rader till innan vi reser, ska ta mån´ga kort sen så ni får se hur underbart vi haft det...

Min vovve i lördes i skogen:
 Vår älskade vovve...

 Så fin hon är...

 Hon gömmer sig bland allt gräs...

 Jag och min älskade sambo...


Postat av: Frida

Fin foto på lillan! Kramis - när ska vi hinna ses?

2007-08-28 @ 17:21:59
Postat av: Sanni

Jag vill me ses! Får man va me =) Va stor Diva ser ut, en häst? =P Kram

2007-08-28 @ 22:22:15
URL: http://sanni85.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0