STOCKHOLM...

datum: 2007-08-20  tid:  20:45:45

var en behövlig semester med underbara vänner... =)

Tåg tåget upp i fredes eftermiddag - mamma körde oss dit - tack - var uppe och tog oss till Hotellet, gick lite vilse men annars gick de bra - checkade in på hotellet - en båt - vilket var underbart mysigt - sen bar de av till brorens jobb - club 54 - åt en helt super god sandwich - godaste jag ätit - och tog oss en cider/öl till - och en baileys - gott...
Till hotellet - och la oss - upp tidigt nästa dag, shoppa hela dagen - fick skoskav, så fick köpa nya skor - jobbigt - till hotellet och gjorde vi oss  - sen bar de av till Gröna Lund och sommarkrysset, så underbart kul var det, jobbigt att stå bara  - men bra artister och roligt var det - mysigt att sitta på båten därifrån - med alla lampor och så, måste bara tillägga att jag och hjärtat vann 2kg Daim choklad, som vi fick bära på .. jobbigt... men gott. igår blev de mest att gå rundor och mysa, hamna nere skärgården, gamla stan, titta kändisställen - spy bar - måste även tillägga att vi såg Lars Winnerbäck, min största idol, han är helt grym på att sjunga.. =)
Träffa även mina underbara syskon =)
Måste bara tillägga att det varit världens underbaraste helg, haft bara mys och allt... även om man fick känna på all stress som finns uppe i STHLM, tur att vi inte har tunnelbana här nere, för det är extremt jobbigt..

Nu ska vi äta god potatisgrattäng med pastramikryddad kassler, gottis.. =)

Lite bilder...

   Jag och Hjärtat på väg till Gröna Lund


  Töserna äter frukostbuffé

  Jag sitter och dricker en cider, på ett uteställe..

  Utsikt från vårt hotell...

  Gröna Lund By Night

  Mitt underbara Hjärta

  Vi alla 4, Tack för en super trevlig helg... Det har varit hur mysigt som helst...



Postat av: Frida

Du kunde kanske skippat frukost bilden - ser ut som ett miffo! Hahahaha! Kramis! tack för helgen!

2007-08-20 @ 20:54:33
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0