Trötter...

datum: 2007-08-02  tid:  11:15:24
e jag idag.. JObba kväll + natt igår och jobbade själv, har nog aldrig gjort det en kväll innan, så det var rätt så tråkigt att inte kunna prata med nån.. men men.. tiden gick iaf...

Imorse hämtade Hjärtat mig på jobbet körde hem och åt frukost... la oss sedan i sängen och bara mös, men oppss helt plötsligt somna vi och vaknade nyligen inte så bra för hjärtat börjar jobba halv 12.. fattar inte hur man kan vara såå trött...

Igår körde vi inom den nye djuraffären istan, men där var inget skojigt.. =(  Min vovve skulle juh behöva att nytt halsband... men hitta inget, så får väl bli att vi köper de vi hitta på Lottas Hundcafé verkligen jätte fint...

Lite nya bilder...

Min vovve, i busken.. Hmm vem har hon lärt sig de ifrån?? =))

                                                                                      Mitt Hjärta...






 Diva och Nellie.... Fick en jätte fin bild av dom.. Underbara hundar.. =))


Postat av: Frida

Så söta bebisar!

2007-08-02 @ 14:32:29
URL: http://fridissen.webblogg.se
Postat av: Frida

Kan de vara min rackare? Som lärt henne!

2007-08-02 @ 14:33:24
URL: http://fridissen.webblogg.se
Postat av: Frida

Leka idag?

2007-08-05 @ 13:07:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0