Heja Marie

datum: 2007-12-07  tid:  22:54:46
Fick som jag ville... MArie vann..

Men gud vad jämt det var... det var nog mitt extra samtal precis innan tiden gick ut som avgjorde det.. Haha

Älskar Marie - en värdig vinnare

Bästa fredag kvällen på väldigt länge...

Älskar..

Tack Marie för din enorma röst


Postat av: mamsen

tack för dom goda lussebullarna o pepparkakorna jag lyssnade oxå på marie sådär men de var ju klart 2 blondiner de säger allt puss puss

2007-12-08 @ 15:31:02
Postat av: Thammy

jaja okej då Marie va bättre i går.. på att sjunga kanske men Amandas senspråk klår ingen iaf:P Tyckte att båda va duktiga... Men Marie vann vilket du väkte mig för att saja och man kan väll bara gratta henne till att vara vår nya ``idol´´.. Hon förtjänade väll d.. puss puss älskar dajj storasyster..

2007-12-08 @ 15:34:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0