Slappedag...

datum: 2007-07-13  tid:  20:44:13
har det verkligen varit idag, får passa på innan semestern är slut, börjar juh jobba på måndag.. =( usch..

Uppe tidigt idag, hade visning på vårt hus.. får se om dom hör av sej och är intresserade.. man vet juh aldrig..

Var och köpte lite blommor till krukorna utanför ytterdörren idag.. =) lite finare me blommor...

Budade på tradera idag, nytt set me akryl.. går väldigt ofta och gör vid mina naglar, och sen tröttnar jag, och i slut ändan blir de rätt mycke pengar.. och jag gillar att hålla på med sånt, så tänkte att nu ska jag se om jag klarar detta.. köpte allt man behövde och de kosta inte mer än vad det kostar att göra ett nytt set naglar här inne istan... så nu väntar jag bara på att få de.. skickas på måndag.. =)

Ätit grillat me hjärtat idag... gott.. fast felet är att man äter för mycke bara för att det är såå gott.. farligt värre..

Imorrn bär de av till Ronneby, tossia bonnadan, typ som kiwiksmarknad fast i ronneby då.. så nice.. min mammas morbror bor där.. så de ska bli trevligt.. =)

Nej gå och fixa til sig, sen blir de väl en sväng i stan me hjärtat... så trevligt att gå runt och lyssna på trevlig musik och ta en cider.. =) gillar mys

Ha en super trevlig kväll...
 
Jag och Hjärtat på min lillasysters konfirmation...


Postat av: frida

Kärlek!

2007-07-13 @ 20:46:12
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0