Stockholm...

datum: 2007-07-22  tid:  21:25:39
ja nu har vi bokat tåget iaf.. ska boka boende imorrn, dom hade ej telefon tid söndagar =( konstigt.. kanske inte... de e väl bara vi som e korkade som jobbar helger, riktigt drygt.. =(

Ska ta tåget upp den 17aug och hem den 19aug, ska bli så himla mysigt.. speciellt att vi har underbara vänner med oss.. Frida och Martin ska juh följa med... SÅ SKOJ!!!

Ska bli en hel helg med bara avkopplande, och mys... ska bland annat till Grönan på lördag, och se sommarkrysset kan vara rätt trevligt... MArtin Stenmark är där iaf.. =) och kenneth and the knutters.. rätt balla dom.. skumt att dom är på ett sådant ställe bara.. =))

Ska även passa på att hälsa på min bror och hans flickvän, träffa han senast i julas... längesen.. sen blir de väl en fika med min syster också...

TACK Frida och Martin för att ni vill följa med... roligare med trevligt sällskap...

Ne dags att jobba vidare, sen ledig imorrn.. inga nätter på 9dagar.. =))

VARFör allt detta regnande, läste på texttv, där varnar räddningstjänsten allmänheten att hålla sig inne, på grund att översvämningar som kan bildas i vår lilla stad.. =) får man stanna hemma från jobbet då?!

HA en skön kväll...

SIMON - du är de bästa för mig.. min helt underbara sambo.. Älskar dej...


Postat av: Din Pojkvän

Du är det underbaraste du med!! Älskar dig mest av allt!! Massa Pussar

2007-07-24 @ 19:52:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0