Skön dag..

datum: 2007-10-19  tid:  19:13:57
har det varit idag.. Hunnit med massor som jag gör nu för tiden..innan om  dagarna låg jag typ alltid i soffan, känner mig mycket aktiv.. SKÖNT

Vatt på stan me Sanni, hitta en kofta, billig, och sen min lila topp jag ville ha.. och den fanns fortfarande i min strl, helt otroligt.. brukar aldrig finnas...
Blev lunch på Trendie, en god baguette.. och ett glas vatten, blev väldigt imponerad av mig själv..

Promenerade hem till mamma... hela vägen faktiskt.. =)
Drack kaffe och pratade massor, ett tag sen man var där.. riktigt mysigt..
Jag och mamma körde till ÖB, handla lite toapapper, dom hade Lambi billigt där.
Inom Willys och köpte lite mat till ikväll.. blev en pasta röra från Findus, otroligt god faktiskt.. lite väl stark för mig bara

När Hjärtat sluta så körde vi till Uddarp och gick en sväng.. riktigt skönt. och man känner sig mycket piggare, Diva älskar att hoppa bland löven, synd att hon inte fick vara lös idag bara, för där var annat folk.. Tråkigt..

Lite bilder från Uddarp..
 Vår älskade Vovve

 Tjusig hon e på stenen.

 Jag och min underbara gubbe

 Så här mysigt är det i Uddarp.

Nu ska vi gotta oss lite med choklad pudding, och sen Idol.

Ha en super skön Fredag Kväll.


Postat av: Frida

Det är mysigt med sådana dagar! Era fuskisar! Skrattar!! Ser fint ut på Uddarp! Mys! Kramis!

2007-10-19 @ 22:26:12
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0