En sann vän...

datum: 2007-09-19  tid:  15:17:45
Kompisar finns det många av, men riktiga sanna vänner är de ont om...

En äkta sann vän jag har, är Frida..
När man mår si så där kan man alltid prata med henne och man blir alltid på bra humör...
Varje gång vi träffas har vi alltid lika trevligt... och lika trevligt har våra gubbar, tur det.. =)

Frida  - Du är en äkta sann vän, vi har kännt varandra i många år, och vi har haft både med och motgångar, men nu på senare tid så har vi bara haft medgångar, som tur är.. Tycker om dig enormt mycket min vän.

Tack för att du är min vän...



Postat av: Frida

Sådär gulligt och jag blir sådär rörd som nog bara jag kan bli! Like you too alot! Och tack så mycket! Du betyder lika mycke för mig! Stor Kram

2007-09-19 @ 16:18:13
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0