Skogen...

datum: 2007-09-23  tid:  19:04:39

där har vi precis varit och promenerat, Jag och Frida med våra underbara vovvar...
Mycket trevligt.. Det är så lungt där.. Man verkligen kopplar av...
Och det bästa är juh att gå där och prata med en riktig vän.. =)

Nu sitter man här i soffan, med en sjuk sambo, så man hoppas verkligen att han blir frisk till imorrn, fast han ska vara hemma imorrn med.. =)

Imorrn efter jobbet så ska jag nog lägga mig i solariet, om jag inte är för hungrig, brukar vara det på morgonen..

Eller så kanske det blir en runda på badet, simma lite.. Måste ta och komma igång med konditionen.. Är juh ganska lat av mig.. =/

Nu vill min Sambo att jag myser lite med han, innan jag ska jobba..

Kramis på er...

 Vår älskade vovve...

 Jag och Hjärtat..

 Diva och Nelle.. Så underbara vovvar..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0