1 April

datum: 2008-04-01  tid:  11:57:45
Det är Tisdag idag, och ny månad.

Helgen har bestått av massa jobb, och besök.

Satt hemma hos mamma hela söndagen, och titta på gamla foto och filmer.
Hittade vår musikal, som vi gjorde på gymnasiet, och fy attans vad tjock man var..

Trivs så himla bra i min nya vårjacka, ni ska få se en bild på den snart..
Be min gubbe ta en bild kanske.

Igår fick mina svärföräldrar nyckel till sitt nya hus, det är inte klart helt, men väggar och så är klart,
Så var där en sväng och titta.. roligt.
Sen körde vi vidare till Tollarp och inom Simons farmor och farfar, drack kaffe och tjabba skit..
Vidare till min syster och hjälpte henne och hennes gubbe att flytta, mycket fin lägenhet dom skaffat sig.
Var hemma 22.00 igår kväll.. helt slut.

Idag har jag och Simon vatt 90% ute i trädgården, rensat lite i garage och förrådet.

Nu sitter han här och bara gnäller..
Han vill ut och fiska, så Janne kommer snart, och dom ska bara försöka få tag på en båt. ingen som har en til utlåning?
Annars får dom ta en tripp upp till vår stuga och hämta båten där, tar bara sådär 3h dit och hem, skulle inte förvåna mig att dom kör dit.

Själv ska man jobba.. =/ äta smörgåstårta på jobbet, inte ofta man får det.

Cigg sen duschen.


Postat av: Frida

Låter som en störtskön dag ni haft tillsammans idag! Trädgården är det snart dags för oss också och ta ett tag i! Sköt om daj gums. Like you. Fridissen

2008-04-01 @ 12:01:22
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0