Cyklat

datum: 2008-04-15  tid:  17:58:20
Jag har börjat ta tag i mitt liv så igår åkte jag hem till mamma och åt kvällsmat..
Sen tog jag min NYA FINA cykel därifrån(hedentorp) och ut till jobbet(Näsby)
Tog väl en halvtimme.
Slut blev jag iaf.

idag har jag cyklat
Jobbet - sommarlust - stan - Hem(öllsjö)
Jag känner mig så duktig och otroligt pigg.

Jobbar natt idag igen, fast S kör mig idag, för annars får jag ej träffa han försen imorrn kväll.. och såg han senast igår. och nej tack... vill iaf ha en puss.. =)

Systern ringde, jag ska bli moster till en liten Linnea, ska bli så skoj, beräknat 15/9.

Vet ni - vågen visar äntligen så ja kan vara lite nöjd - hoppas bara cyklingen hjälper figuren lite.. Haha


Älskade Vovve

 


Postat av: Frida

DuktigaFlicka!

2008-04-15 @ 19:34:52
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0