FredagKväll

datum: 2008-04-11  tid:  23:36:58
Eller ja snart är det lördag.

Vatt på föreläsning om hälsa i förmiddes - helt okej -fast trött var jag.

Åkte hem till mamma på en kopp kaffe

Sen hem - somnade på soffan
Vakna halv 7 - shit vi ska ha gäster om 30min och då ska maten vara klar.
Halvt småstressig - men maten blev klar till slut - tog lite längre tid bara
Ätit råstekta potatis och morötter - grillad kyckling - och god sallad till
Tjabbat och skrattat något fruktansvärt.
Spelat ett spel - Med vilda gester - tror jag det hette
Super kul spel - rekommenderar jag verkligen.
Dom hade rätt roligt åt mig kan jag juh säga.
Men vi girls vann iaf.
Tack Emily och Mark för en trevlig kväll

Snart dags för sängen - så man kommer upp i tid imorrn - vill inte spendera vår lediga dag sovande.

Nattis



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0