Helgen närmar sig sitt slut

datum: 2008-04-20  tid:  13:19:17
Nu är det söndag, och det är inte många timmar kvar tills helgen är slut.

Ganska slut är jag idag, somnade sent på jobbet igår.
Sista natten idag sen är jag ledig på nätterna i 9nätter =)
Men jobbar dagar, sådär kul, hade vatt himla skönt att vara hel ledig i 9dagar,men så är det när man jobbar högre procent.

Pratat med syster yster i Stockholm idag, alltid trevligt.
Både hon och magen mår bra iaf =)

Varför är det alltid så att man får reda på alla hemska saker på samma dag,
visst det är inget allvarligt, hoppas jag inte iaf.
Men allt på samma dag.

Funderar på att gå ut i trädgården igen och bara ta d lungt.

Ska njuta av mitt the och delicatoboll..
Såå mumsigt.

Finns här för dig.







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0