Kvällning

datum: 2008-04-17  tid:  22:26:10
Åter kväll igen.
Tiden går så himla fort.
Dagens kvällspass gick otroligt fort.
Hade en himla trevlig kväll på jobbet

Precis tryckt i mig lite pizza från gårdagen, sitter och tittar på Insider, vad är det för folk socialtjänsten anställer?
Tur att det inte är här i vår stad det hänt, men man vet juh aldrig.

Ska trycka i mig lite Naturgodis, såå himla gott, och känns juh inte lika illa och äta iaf.

Vännerna/familjen betyder en himla massa, att få höra att man är uppskattad av vänner/familj får en verkligen att må bra, det är sådant man behöver ibland, och alla behöver det.
Så säger ni inte till era vänner/familj tillräckligt ofta hur mycket dom betyder för er så gör det.
Nästa dag kan vara försent.

Familj, vänner ni betyder massor för mig.
Tack för att ni finns i mitt liv.
Ni vet verkligen vilka ni är.

Nattis.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0