Mamma

datum: 2008-04-21  tid:  22:04:28
Har haft en underbar dag.

Möte imorse, sen cykla jag ut till mammas jobb, skulle luncha med henne
Lyckades övertala lillebror också att följa med.
Åt dagens på Fredholms, och gott var det

Cyklade sedan till Maxi, där vi intog vars en mjukglass.
Första för i år, och mumms.

Cyklade sedan hem till vår vovve,
Blev bestämt att mamma skulle bjuda på middag,
Grillad korv,
Så jag tog vovven och mig själv och promenera till mamma,
hon var snäll och mötte oss på halva vägen

Haft en underbar dag tillsammans med min familj, och solen såklart.. =)

Kolla sista avsnittet på Anna Pihl idag
Älskar verkligen den serien, synd att dom inte kommer spela in fler avsnitt
Men för er som vet vad jag pratar om, så blev jag oerhört glad när Martin och Anna blev tillsammans igen.

Nu dags för kvällmys


Postat av: Sanni

Va gött de låter!

2008-04-21 @ 22:55:27
URL: http://www.sanni85.blogg.se
Postat av: Frida

Härlig vardagslyx! De gillar vi!

2008-04-21 @ 23:18:26
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0