VårPremiär

datum: 2008-04-03  tid:  19:35:08

Efter jobbet blev det fika i stan med Fridis
Hade primär med att fika ute.
Satt med våra kaffe och glass, och varsen filt om benen
Så himla mycket vårkänslor

Gick inom Hm och hitta mig en tunika, ska ta och prova den
Hoppas den passar
Köpte även nytt nagellack, kanske prova det också

Blev en tur inom ÖB med mamma,
Fyllde på pappersförrådet, Lambi gillas. =)

När ja kom hem tog jag verkligen hand om mig själv
Längesen jag gjorde det
Och var väl behövligt.

Nu är jag ledig fram till måndag kväll
Ska verkligen njuta fullt ut.

Bjuder på lite nya pics.

      

Idag:
 





Postat av: Frida

Underbara dag!!!!

2008-04-03 @ 19:37:32
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0