Godmorgon Tisdag

datum: 2008-08-26  tid:  08:38:05

En riktigt trött Desireé som vaknade imorse
Men dock piggare efter duschen

Precis tjabbat med SysterYster i telefon
Hänt en del på den fronten
Men allt kommer att lösa sig.

Och vet ni
Mitt älskade lilla charmtroll kommer troligtvis hem på fredag
Dom slipper sjukhuset helt och hållet ett tag iaf
Dom får lite hjälp hemma istället
Skulle så gärna att dom bodde precis i grannhuset
SÅ KOM IGEN NU, FLYTTA NER TILL OSS
Moster vill ha tösen här




Fast får juh en liten Mosters älskling till i December
Och den bor juh lite närmare iaf
Hmm undra vad det blir för något
Jag har mina aningar


Ska på möte klockan 10, sen kanske hinna med en lunch med S innan jag börjar jobba 13.00 igen
Kan juh hoppas

Kaffe och Yoghurt väntar på mig



Postat av: Vanja

Ja kan inte flytta ner syster yster ;-) De vet du ju....Men vi kommer ner till jul :)då får du mysa med två bebisar ju....Puss

2008-08-30 @ 19:41:06
URL: http://vanjal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0