Gråter

datum: 2008-08-05  tid:  23:06:59

Sitter här med tårar i ögonen
Lyssnar igenom gammal musik och tittar på gamla foto

Jisses vad tiden går fort.
Längtar lite tillbaka

Hade inte vatt fel med en resa till Turkiet igen
Underbara land
Sol - bad - drinkar - underbar man med mig - bara en massa mys

Simon - betyder verkligen allt för mig
Så himla glad att vi fann varandra
Första gången vi träffades var faktiskt på skolbalen - han gick med en tjejkompis till mig
Så där dansa vi
sen ett halvår senare började vi festa ihop och så sen blev de som de blev
Helt underbart.
Älskar dej.



Postat av: Frida

Finna kärleken i sitt liv är det absolut bästa och viktiga som kan hända en! Lavve!

2008-08-06 @ 10:21:44
Postat av: Din Simon

Du är det finaste, underbaraste, vackraste, snyggaste som finns älsklingen min! Så lycklig att det blev vi två! Älskar dig

2008-08-07 @ 22:02:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0