Helgen Över!

datum: 2008-08-17  tid:  22:59:43

attans vad tiden går fort.
I fredes tänkte jag - nu ska ja jobba hela helgen - och nu är helgen slut
Fast det är skönt det - en lite bättre jobbevecka börjar.

En väldigt trött Desireé idag
Snart dags för sängen och förhoppningsvis lite sovmorgon imorrn
Sen är det en hel del planerat.
Fast bara kuliga saker.
=)

När jag jobbar helg har jag kommit på att jag är inte social alls
Tror bara jag pratat med Mamma ihelgen
Usch vad dålig man känner sig
Men jag har verkligen inte ork till något
Bara jobb - Tv - Sova - äta såklart

Nu filmen slut och Desireé också
Nattis.



Postat av: Sanni

Skönt helgen är över för dig! Ha en bra vecka!

2008-08-18 @ 09:02:02
URL: http://sannisbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ny vecka Dese. Vilken dag är de dags för den vanliga veckofikan?! Kramis

2008-08-18 @ 10:39:13
Postat av: Fridis

Som skrev förra inlägget :-)

2008-08-18 @ 10:40:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0