Lördag

datum: 2008-08-02  tid:  23:01:19

Sitter här i min ensamhet

Vad har hänt sen sist?

Jobb - jobb - jobb
Typ det enda.
Var inom mamma idag och kolla på deras nya trappa dom bygger till ovanvåningen, det blir så snyggt
Och hjälpt mamma med lite inredningstips
Blir nog kanon när det är klart.

Imorrn jobb igen
Fast många klagar på våra långa helger när vi jobbar - men jag tycker dom går otroligt fort
Beror väl på vad man gör av tiden

Riktigt sugen på något gott är jag
men kommer inte på vad alls
Blir väl choklad som vanligt - har juh fortfarande kvar från Liseberg
Haha

Nattis på er.
Sov gott
Kramis



Postat av: Rebecca

Hej du =) Tack för dina kommentarer. Jag jobbar i Fjälkinge hemtjänst. Har jobbat natt nu i över 4 år, så jag är överlycklig för en fast dagtjänst. Vi ska hyra ett hus/lägenhet en bit utanför stan =) Hittar du själv på då? Kramiz

2008-08-05 @ 15:10:06
URL: http://beskan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0