Min Dag

datum: 2008-08-06  tid:  23:43:35

Idag har det hunnits med mycket

Frukost med syster - Målat - Hinkvis Kaffe - Ikea - Besök hos mamma - Besök hos Svärföräldrarna - Målat

Hittade allt vi skulle plus lite till på Ikea
Inom mamma och lämna av hennes saker
Kolla in trappan och vardagsrummet som typ är färdigt nu
Blev coolt med svarta golvlistor och element.

Nu är nog tvättstugan vår färdig målad iaf
Så hoppas jag kan fixa den imorrn kväll eller fredag

( Då korkade jag skulle hört av mig och sagt hur det blev, så blev det ingen middag med E & M idag
Sorry, kände mig ganska dum faktiskt)

Nu massa chips och saft i soffan, snart sängen jobb imorrn.

Pics från mams.


Älskade lillasyster.



Deras trappa (som dom gjort helt själva) som blev hur fin som helst
Dekorationen från Ikea gjorde det verkligen snyggare.



Postat av: Sanni

Du e alltid på ikea =)

2008-08-07 @ 22:27:03
URL: http://sannisbella.blogg.se/
Postat av: Frida

Coolt de blev med svart trappa - de gillade jag

2008-08-07 @ 23:56:03
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: Emily

haha... det e lungt, jag e hemma hela nästa vecka, hur ser det ut för er???



Kram..

2008-08-08 @ 13:20:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0