Ny vecka, Nya tag!

datum: 2008-08-25  tid:  19:15:27

Ibland undrar jag hur fort det går tills vi blir gammla?
Som tiden går nu kommer det bli snart
Men alla säger juh äldre man blir desstu fortare går tiden

Gårdagen spenderades på massa olika ställen
Sjukhuset - svärföräldrarna - soffan med Wii
Fick juh spela en sväng med S och det gick faktiskt bra
Jag slog han i Bowling *STOLT*
Gjorde ett test där och då visade det sig att jag var lika duktig som en 58-åring
Hmmm
Men jag brukade inte allvar - kan skylla på det
Men det är sant

Dagen idag började med möte
Sen jobb en kort jobbdag då mötet varade till lunch

Sprang på stan en sväng
Inget kul inte

S börja sitt nya jobb idag
Verkar vara helt okej
Hoppas han trivs som på det förra.

Dags att återgå till livet utanför datorvärlden

Kanske får en kaffegäst ikväll
Underbara människa
Man ska verkligen ta vara på sina RIKTIGA VÄNNER!



Postat av: Frida

Sötaste Dese. Lavve daj

2008-08-27 @ 14:28:18
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0