Träning

datum: 2008-08-19  tid:  11:16:05

Jag har sagt länge att det är dags att börja träna
Men attans vad långt man kommer då
Men iaf börja simma ska jag nog göra nu
Är inte alls nöjd som läget är nu
Och måste fixa till mina matrutiner
Äter juh precis när jag vill - och inte är det nyttigt alltid heller
En påse gott & blandat istället för lunch?
Nej tack får nog vara slut på "Selecta väskan"



Snart dags för jobb igen
tis - ons - tors
Sen ledig helg
Kanske blir en tripp någonstans
Passa på innan S börjar sitt nya jobb
För då finns det inga lediga fre - sön
Älskar min gubbe över allt annat.

Kaffe - cigg - duschen
Frukosten är intagen

Du - är speciell


Saknar detta underbara land
Jag och Lillebror



Postat av: Vanja

Ni får väl komma upp till stockholm under helgen, dörren är öppen :) Linnéa saknar ju sin moster :) Puss puss

2008-08-19 @ 19:13:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0