1 december 2008

datum: 2008-12-01  tid:  20:57:21

Nu är vi inne i årets sista månad.
December började med jobbedag
Sen har jag spenderat eftermiddagen hos mamma, vatt och handlat lite, busat med dom underbara söta valparna.
Mamma hjälpte mig även att färga håret, brunt denna gången, och nu ska det vara brunt, mitt hår är verkligen fördärvat, måste ta hand om det mer, därför färgade jag det brunt, så behöver man inte färga det hela tiden. Ske se om jag lyckas med att mitt eget kommer fram.

Precis tagit hand om mig själv lite, målat naglar m.m.
Man måste verkligen ta hand om sin kropp, annars kommer man ångra sig när man blir gammal.

Nu är det tvmys, och inväntar sms.

Man märker så tydligt när något förändrats hos någon.
Det gnistrar ordentligt.

Kramis



Postat av: Emelie

du har fått en award av mig=)

2008-12-02 @ 22:34:05
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0