2 advent

datum: 2008-12-07  tid:  21:15:29

Par dagar sen jag skrev nu, har haft fullt upp.

Fredagen bestod av jobb hela dagen.
7.30-21
Sen bums i säng i princip, då det var upp i tid på lördagen.
Spenderade hela lördagen på Tivoli i Köpenhamn.
Hade en jätte trevlig dag, förutom att man mådde kasst, men det överlevde man.
Spenderade ett par timmar på ströget, sen Middag på Jensens Böfhus, och sen ett par timmar på Tivoli.
Vet ni vad jag hittade på Tivoli, Tindras vitvinsglögg med lime och vitchoklad, den är juh slut här hemma på systemet, och den var riktigt god, Så får ni tag på den, smaka den.

Bums i sängen direkt när vi kom hem därifrån, då jag mådde skit.
Somnade på 2sek, och vaknade lika kasst.
Men dagen spenderades på jobbet ändå, kände att så kass var jag väl inte så jag behövde stanna hemma. Dum som man är kanske, borde lyssna på kroppen mer än vad man gör.

Nu sitter jag bara i soffan, med en kopp Thé och tittar på Sanningens Ögonblick.
Rätt störigt program faktiskt, och Ensam Mamma söker saknar jag.
=)

Det här med julklappar, är det bara jag som inte köpt några?
Verkligen inte köpt en enda, eller jo det har jag till mig själv.
Haha
Beställde lite nytt HM häromdagen igen då dom reade ut massor av jackor.
Och jag bara älskar jackor.
Haha

Hoppas ni haft en bra helg.
Kramis.

   





Postat av: Fridis

Fina bilder. Jag vill med dit :-) aldrig varit på deras sån jue! Sötnöt är du i ditt bruna hår. Tyckker absolut du ska fortsätta ha det. kramis

2008-12-07 @ 22:22:25
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0