Tredje Advent

datum: 2008-12-14  tid:  20:18:09

Helgen har gått fort, och det känns som man hunnit med en del

Gårdagen spenderades en del hos mamma
Då syster med barn var på besök
Blev en massa bebismys
Denna bilden e bara för söt.

Körde inom och köpte lite fika, då svärmor bjöd på kaffe och vi kaffebröd.

Sen blev de mys i soffan och så länge som vi var uppe igår har jag nog inte varit på länge, men det fick vi också stå för idag då vi vaknade sent.

Idag har vi kört rundor och letat stjärnor, hittade till slut vad jag/vi ville ha.
Blev två guldiga medelstora stjärnor.
Blev mycket finare än med stakarna.



Nu ikväll fick vi ett litet ryck och gjorde vårt pepparkakshus, och S fick ett ryck och gjorde knäck.
Hmm såg rätt kul ut, men dom blev helt okej.
(är inte så stort fan av knäck och sådant annat julgodis)

 




Stor kram från oss



Postat av: Fridis

Min söta Dese och Vilken söt bebis med masssorr av hår :-) Jag vill mysa med henne... Kramis

2008-12-14 @ 21:24:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0