Fjärde Advent

datum: 2008-12-21  tid:  09:25:14

Ja kära vänner, nu närmar julen sig.
Att det är fjärde advent säger juh rätt mycket

En ganska pigg Desireé idag som vaknade.
Lite prat med bästaste gjorde susen
=)

Hunnit duscha, hunnit äta frukost, hunnit dricka kaffe
Då är jag udda, för det brukar jag ALDRIG hinna när jag jobbar morgon, utan det brukar jag inta på jobbet sen, men idag så funkar hela jag, även min kära gubbe gick upp med mig imorse, - va är du uppe?
Det är mys det, jag njuter, synd att det strax ska ta slut då jag ska bege mig till jobbet.

Var inom hos mams igår kväll efter jobbet, då jag hörde att dom hade haft julbak där hemma, som jag missade, som vi alltid brukar göra tillsammans.
Men fick iaf köra inom och smaka på kakorna.
Det bästa var nog att mamma var så besviken på sina kokostoppar, då dom blivit platta och hon förstår inte hur, har aldrig misslyckats innan, men igår gjorde hon det.
Fast du mamma, dom var lika GODA för det.

Igår fick man en sådan härlig känsla i kroppen alla sjöng julsånger och dansa kring granen, då kände man bara. Jag vill vara barn på nytt.

Idag står julbord på schemat på jobbet, ska bli såå mysigt. själv är jag ganska trött på julmat redan, då jag ätit 2 julbord redan.

Saknar dig, hoppas verkligen vi syns imorrn
Du är världsbäst.




Diva öppnar julklapp förra året. Mys



Postat av: Fridis

Sötnöts Diva.. Vad får hon i julklapp i år :-)

2008-12-21 @ 18:49:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0