Godmorgon Måndag!

datum: 2008-12-15  tid:  10:08:14

Måndag idag.
E en ritkigt tröttis idag, ville inte alls gå upp imorse, men med hjälp av lite kaffe och en macka känner jag mig lite piggare iaf.

Vad händer idag då?
hmm.. ska snart ta bussen upp till stan, kolla efter en sak där, sen ska ja bege mig till jobbet.
Faktiskt rätt skoj, för ja har i princip varit ledig en hel vecka nu.

Eller ja ledig från jobbet, men haft en massa annat att stå i.
Förhoppningsvis försvinner alla måsten snart, det hade vatt så skönt, men samtidigt då försvinner allt.
Det känns både bra och dåligt detta, men vad ska vi göra?
Vi kan tyvärr inte välja någon annan väg.

Nej om jag ska komma iväg idag, är det nog bäst jag går och duschar





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0