Helgen börjar för många

datum: 2008-12-19  tid:  12:10:03
Men dock inte för mig, eller jo visst helgen börjar men ingen ledighet
Jobbar alla dagar på denna helgen.

Fm idag spenderade jag på allra bästa sätt.
Lite ompysslande av mig själv, ansiktsmask och plock av bryn och så där, så nu känner jag mig härligt fräsch igen
En sak som fattas, en solning hade suttit som pricken över i:et.
Får väl kanske ta det ikväll när jag slutar, dvs om jag orkar.

Mamma kommer och hämtar mig om en stund, ska inom apoteket sen är hon såå snäll och kör mig till jobbet
Tackar.

Igår kväll tog jag gubben och hunden på en långpromenad till Konsum och handlade lite, ja vi brukar vara lata att köra till affären men inte igår, sen satte vi oss i soffan och titta på Bonde, en riktig myskväll.


En dröm finns fortfarande och jag hoppas snart den blir sann.

Det här saknar jag:


På återseende




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0