Söndag

datum: 2008-12-28  tid:  18:09:58

Haft en ledig helg och det har varit såå skönt

Inte gjort mycket alls, utan bara tagit dagarna som dom kommit.

Idag lyxade vi till det riktigt och tog en lunch på Rosegarden
Mongolian Barbecue, finns det något godare?
NEJ!!

Mamma bjöd på kaffe efteråt och en massa mys med hundbebisarna.

"Nu finns det inte mycket kvar, det sista försvinner nu, både positivt och negativt. Men det som har hängt över oss släpps nu. Men jag saknar dig fruktansvärt mycket. Saknar din konstiga lukt och dina stora kramar"

"När kommer glädjen och lyckan till oss?"

En summering av 2008 blir det nog inte, då det varit det värsta året på måånga år. Att man kan ha så många motgångar som vi haft på 1år det trodde jag inte man kunde ha. Visst det har funnits lycka också mitt i allt, men man har inte kunnats glädjas så mycket som man borde få göra.
Att börja ett nytt år utan min pappa vid sidan om, det förstår jag inte hur man ska lyckas med.
Vill juh dela både glädje och sorg med dig, men varför får jag inte göra det.
Du är mer än saknad, och har en sak jag bara skulle vilja säga till dig och det har jag gjort och jag hoppas du lyssnade då.
Älskar dig pappa.




Postat av: Emma & Vera

Heeej :)

Japps det blev mycket paketer och jag har ändå glömt nämna hälften i inlägget ;)

*Jag hoppas innerligt att 2009 blir ett bättre år för dig och jag beklagar verkligen sorgen, det var längesen jag tittade inom här, tappade bort dig någonstans.

massor av kramar till dig

2008-12-28 @ 19:20:07
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0