Tisdag

datum: 2008-12-30  tid:  11:08:28


Och det är ny vecka och även sista veckan på detta året och första veckan på det nya året.
Imorgon är det Nyårsafton
Känns jätte skumt att detta året redan är slut
Men skönt att det nya året tar fart.
2009 kommer vara ett bra år känner jag på mig

Lite händelser vet man redan som kommer inträffa
* Ska bli moster igen, Vanja & Tommy ska ha en liten till i början på Juli
* En resa till Gotland ska planeras in
* även en resa till Sthlm och hoppas vi kan planera in den rätt så det har kommit en liten bebbe då.
* Förhoppningsvis bygga ett nytt uterum
* En massa stora kalas, då vi har dom som både fyller 1år, 18år, 20år, 50år, 65år, 80år
* Midsommar ska firas riktigt ordentligt för det är då 80års kalaset inträffar, (Ja även 65års kalas)

Så endel trevliga händelser är det.

Tillbaka till slutet av detta året
Det ska jag skåla in tillsammans med min familj, då vi inte kan lämna vår hund så blir det istället trevlig middag hos mamma och så.
Vovven får redan fnatt här hemma, då vissa i vårt område redan skjuter raketer, hon går bara och gnyr hela tiden och lägger sig under bord och så.
Tycker så synd om henne

Hur ska ni fira det nya året då?



Postat av: Sanni

Hoppas ni du får ett bra slut och en bra början! Stackars lilla Diva, du får tralla lite för henne. Kram

2008-12-30 @ 11:35:53
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0