Måndag Kväll

datum: 2008-02-18  tid:  21:22:57
Och jag som trodde de skulle bli en riktigt slappedag
Men ack så fel man kan ha

Tog på mig mina nya gympadojor och tog mig en promenad med vovven
Gick hem till mamma
Så underbart härligt väder
Men väldigt korkat med nya skor
Har extrema blåsor på fötterna
Jisses

Jag och mamma snacka en massa skit
och löste massa korsord
Fy vad kass jag är på det

En sväng inom svärföräldrarna sen
Tiggde lite middag hembakad pizza
Och kaffe
Alltid lika trevligt

Pratat med underbara vännen

Nu mys i soffan sen sängen
Hoppas på lika fint väder imorrn
Även om man jobbar


Postat av: kim

Ja det kan man :) Kan fixa det när jag fixar desingen. Sugen på någon speciell?

2008-02-18 @ 22:00:06
URL: http://kimmys.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0