Svart Gris

datum: 2008-02-03  tid:  00:05:43

Vissa samtal är bara för skumma
Var får man allt ifrån?

Handlade om allt från
RaggaP-däcket
Lära sig Turkiska
Till en svart grisgrannens tomt
Och göda en människa med kraftfoder

Hmm...

För övrigt sitter sambon och tittar på I´m Legend
Jag har följt den sådär
De e inte direkt min smak

Tror jag har läst alla bloggar i Kristianstad
Hitta en massa människor man umgicks med i grundskolan
Skoj

Tänk om man kunde tagit en veckas semester och bara åkt på en restresa
Fy vad underbart det hade varit
Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill



Postat av: Frida

Sinnes e det!

2008-02-03 @ 10:11:37
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0