Tips

datum: 2008-02-26  tid:  18:25:22
Man får verkligen många tips på renovering när man kikar rundor på andra bloggar eller hemsidor
Tror jag hittat kakeldekor nu
Men får köpa i metervara och klippa själv
Vadsomhelst bara jag blir nöjd
Ska åka och kolla på de på torsdag tänkte jag

Såg även i någonsannans blogg att dom målat sin lilla toalett
Kan man måla på plastmatta eller man måste ta väck den?
Vad kan man använda för färg?
Badrumsinredningen vi har på den lilla toan är helt okej
men hade vatt skönt om man bara kunnat måla om den
Så hade den också känts fräsch!

Projekt inom snarast:
- Måla matrum
- Fixa blomma på ikea
- Välja ut kakel/klinker till vår stora toa
- Fixa kontaktplast (det är sådant man sätter på kakel)
- Nytt soffbord
- Jag vill ha ny säng (inte min sambo)

Usch vad mycke man vill/ska göra igentligen
Och man vill juh så gärna bli klar
men samtidigt är de skönt att inte ha allt klart direkt
men vi har även en massa ute på tomten som ska fixas
Så även om man är klar inne, innebär det inte att man inte har något att göra

Är man husägare - så är man det på heltid..

Bjuder på en bild på vårt hus:


Postat av: emlisch

åhh..vilket fint hus ni verkar ha köpt :) vi satte faktiskt dit väv på lilla toaletten innan vi målade, sedan använde vi blank färg o målade med. blank färg står emot fukt o vatten bättre sa färghandlaren. gick inte åt så mkt väv så blev inte så stor kostnad, gick inte åt mkt färg heller. hoppas du har en fortsatt trevlig kväll

2008-02-26 @ 20:31:43
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: Frida

Husägare. Det låter så stort och vuxet. Men ja man är ju ganska vuxen. Det finns inget roligare än projekt till sitt hus!

2008-02-27 @ 11:12:11
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0