Hos Mamma

datum: 2008-01-10  tid:  15:59:04
För tillfället sitter jag hemma hos mamma
Så skönt ibland att bara få komma hit
Och ta de lugnt

Hon syr mina gardiner så ja ska kunna sätta upp de
till kalaset på lördag
Vill inte ha allt julpynt
=)

Ni som är såå duktiga på att gå ner i vikt
HJÄLP MIG OCKSÅ
Ja behöver någon som drar mig i armen
och säger
NU SKA VI SIMMA
eller typ liknande
JAG ÄR ALLDELES FÖR LAT
Känner nog ingen som är så lat som mig

Men ni som e duktiga
Keep going
You can do it
Lavve


Postat av: Frida

Tack! Det känns riktigt bra detta! Jag ringer daj nästa gång jag ska simma! Stor kram och tack!

2008-01-10 @ 21:47:45
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0