Igår och Idag

datum: 2008-06-07  tid:  18:32:13

Gårdagen bjöd på jobb - mat hos S mormor - film och ostbricka
Hade en jätte bra dag.

Dagen idag började med en tur på stan
Hitta jeans - och en lila tunika
Blev lunch på Zekes - hade tacorulle där och det var super gott

Begav oss till elgiganten för att kolla sovrums TV - och torktumlare.
Hittade inget av det
Får leta vidare

Sen till Maxi och köpte jordgubbar och glass
Körde till Svärföräldrarna och mumsade i oss det
Jisses vad gott det var

Köpte även en Pool till Diva
Som jag aldrig trodde hon skulle gå i
Men vet ni - HON ÄLSKADE DET!
Så vill någon bada vovven kom bara hit.
Även jag fick mig ett litet bad då Diva ville att jag skulle prova först.

Lite pics från dagen

   




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0