Kvällen

datum: 2008-06-10  tid:  22:42:43

Har hunnit med massor nu på eftermiddagen/kvällen

När S kom hem åkte vi till hans föräldrar
Körde tillsammans med dom till Flugger färg, hitta inte de vi skulle ha
Blev Bosses, köpte färg till taket
Och dum som jag är - kan jag inte låta bli att prova när ja kommer hem
Så nu sitter ja här och är helt slut i armarna, efter att ha målat hela sovrums taket
Och det är bara målat 1g, ska målas minst 1g till
=(

Så vår säng ligger på vardagsrumsgolvet, och här får vi väl sova några dagar
Hoppas taket är klart imorrn så kan vi måla väggarna på torsdag
Sen skulle vi behöva åka till Ikea också
Blir kanske på torsdag det med
Tänker juh inte sätta in den fula gamla sängen när sovrummet väl är klart.

S har gjort fläderblomssaft nu ikväll
SKa avnjuta ett glas av det och sedan lägga mig på madrassen på golvet
Haha

OCH VET NI
Sverige vann 2-0 mot Grekland
(hatar fotboll med S ville se det, så jag målade. haha)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0