Midsommar

datum: 2008-06-20  tid:  14:07:32

Äntligen dags för midsommar
Älskar den maten och all trevlig stämning
Ska snart börja göra vid mig och sen ska vi bege oss till Mamma
Hoppas solen kan hålla sig framme
Men som tur är har mamma och dom hunnit sätta tak på uteplatsen
Så ute kommer vi vara i vilket fall som helst

Äntligen börjat min semester
Idag klockan 13.00 gick jag av
Och boendet sa att dom kommer sakna mig och hoppas jag snart kommer tillbaka
Då blir man glad
Älskar faktiskt mitt jobb


Glad Midsommar på er allihop



Postat av: Anonym

åh, gllad midsommar på dej. Otroligt söt hund du har i din header(: hundar är helt underbara djur!

2008-06-20 @ 14:14:25
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0