Nyckel

datum: 2008-06-17  tid:  11:48:42

Mamma låna min nyckel igår
sen hämta S den och skulle lägga ut den till mig imorse så jag kom in i morse
Ringer S när ja sitter på bussen hem och frågar var han lagt den?
- Shit
- har du verkligen glömt det
- ahh
- jaha, jag får väl ringa svärmor

samtal till svärmor
- Hej får ja komma hem och hämta vår nyckel
- klart du får, var är din?
- hemma, S glömt lägga ut den
- haha

så det var bara till att promenera bort där (tur så bor dom ganska nära)
blev bjuden på Té och en massa prat
Alltid lika trevligt

Nu dags för städning och iordningsställande av sovrum
- ÄNTLIGEN -



Postat av: Anonym

godmorgon

sovit bra?

titta gärna in hos mig

2 tävlingar hoppas du vill delta

kram

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-17 @ 11:54:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0