Fredag

datum: 2008-03-28  tid:  16:13:14
Och helg - synd att man jobbar hela helgen bara..

Började dagen hos frissan, så skönt var det att sitta där
Blev helnöjd, la i ljusa slingor och klippte upp det lite, så nu har jag iaf lite volym i håret =)

Sprang lite på stan
Hamnade på Hemtex. och dom hade visst 50%hela butiken
Och det gilla jag.
HIttade en massa dukar
OCH DET BÄSTA AV ALLT
en fin kappa till vardagsrummet - blev verkligen sketa bra när den kom upp
överlycklig blev jag, då jag letat i evigheter!

Så nu har jag i princip bytt ut alla dukar, och håller på att städa
Tog en välbehövlig paus nu när jag satte mig här, med kaffe och datorn.!!

Funderar på vad jag ska fixa till kvällsmat, rätt sugen på pommes och hamburgare,
Men får se vad det blir
Har inga körsbärstomater hemma och det är så gott till

Dags för mig att återgå till min städning.



Postat av: frida.

Vad roligt du blev nöjd gumman!

2008-03-28 @ 16:43:55
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0