Glad Påsk

datum: 2008-03-22  tid:  18:22:05
Dagen har varit helt kanon.
Jobbat
Endast en boende hemma - så de blev TV, kaffe, bakat muffins och haft allmänt trevligt.
Mitt jobb är kanon sådana här dagar, vi gör precis som vi vill - i samråd med dom boende såklart..
Älskade mamma kom förbi jobbet och önska GladPåsk - och lämna så klart påskägg.. =)
Min mamma är bäst.. =)

Tog bussen hem
Gick en lång sväng med vovven - hon älskar verklgen snön
Stötte på en hanhund som Diva blev riktigt förtjust i, hade svårt att skiljas från han.. Haha

Kom hem - och såg en fin lapp på bordet - 3 påskägg som var gömda, jag gick på jakt direkt, det bästa jag vet.. är ett litet barn när det gäller det.
Efter mycket letande så hitta jag dom - haha - min sambo skratta mycket åt mig i tele - hade säkert skrattat ännu mer om han såg mig. =)
Så fick massor av godis idag - har nog för en hel månad - men Simon kan nog hjälpa mig att äta upp det.

Försöker få fyr i brasan - går sådär - hatar att elda - alltid gubben som gör det.

Dricka Kaffe och röka - sen fixa lite med foto tänkte jag.

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA.

Älskar mina vänner och familj - ni är bäst.

Bjuder på en bild på mina påskägg, OBS - där är inte enbart godis i det stora.. HAHA






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0