Ingen Ork

datum: 2008-03-27  tid:  16:22:44
Hela kroppen är slut
Orkar ingenting.
Hoppas att det blir bättre när våren kommer, vilket vi hoppas på att den gör snart.

Igår gjorde vi en massa roliga saker, körde rundor lite överallt och tittade och så.
Leta nya gardiner, hitta ett tyg jag gilla i Rinkaby, men det kunde man inte ha till kappa, för det hade sett för roligt ut, hade blivit halva träd och så... Så får nog utesluta det.

Jobbat dag idag, vilket har varit skönt.. tiden har gått fort och jag haft en del att göra.

Var inom nya Grizzly, köpte lite godis till Diva, rosa godis, tror hon gillar det! Haha

Hör att fler och fler får sina deklarationer, jag vill också ha min.. Hoppas den kommer imorrn.
Kan juh hålla tummarna på att det blir något bra..
Kanske kan bli Turkiet i sommar igen då.. eller så får de kanske bli en vecka uppe i älskade Smögen.. längtar dit

Nu kaffe


Postat av: Vanja

Vill oxå till smögen.....Mysigt ju...

2008-03-28 @ 08:49:02
URL: http://vanjal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0