Långfredag

datum: 2008-03-21  tid:  15:58:10
Slutade jobba imorse, riktigt trött var jag.

Tillbringat hela förmiddagen med sambon,
vi lyxade till det lite, och åt lunch på Rosegarden, dom har verkligen super god mat.
Vi kunde juh inte äta något tillsammans igår så gjorde det idag.
Och som vanligt så blev det Mongolian Barbecue. =) Mums

Är hemma själv hela kvällen, han jobbar till 00.00, riktigt tråk.

Jag vill gå till frissan, men är såå osäker på det, vet nte om jag blir nöjd eller ej.
Fått tips om att gå till en salong i stan, en arbetskamrat som går dit, och hon är supernöjd.
Kanske ska boka tid nästa vecka?!
Lönen kommer juh på torsdag..

Ladda in foto för framkallning igen, alltid lika roligt att få hem dom i brevlådan. =)

Någon som har tips på en fin vårjacka? Hittar verkligen ingen som passar mig i smaken,och hittar jag någon, ja då har typ alla den.
Får leta vidare.

Kramis och Glad Påsk



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0