Ny vecka.

datum: 2008-03-24  tid:  10:59:54
Måndag idag, och som "vanligt" står de jobb på schema.
För er som är intresserade så har jag jobbat HELA PÅSKEN!!
Sådär tråkigt, men får väl tänka på att de ger pengar.
Idag börjar jag 14.00 och slutar IMORRN 08.15 sådär kul


 

IMORRN väntas ett viktigt samtal, hoppas jag...

Ska ringa frissan imorrn också, är så trött på mitt hår nu, måste göra något åt det.
Vet inte riktigt hur bara.. men frisörer är bra på sånt, så får väl lägga det i hennes händer kanske.

Har två lediga dagar( jag jobbar natt) med min sambo nu iveckan, hoppas vädret blir lite bättre..

Ha en toppen dag.

KramisHej


Postat av: Aleksandra

ja, jag fick ju ta mig i kragen och lägga upp lite magbilder nu=)ska försöka uppdatera magbilderna oftare! allt bra med dig? kram

2008-03-25 @ 12:17:38
URL: http://Pulchrafutura.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0