Hel goo dag

datum: 2008-05-16  tid:  18:10:50
Har jag haft idag

Dagen börja inte bättre än med att jag fick till håret som jag ville
har försökt med det många ggr, min lugg e hemsk
MEN LYCKADES IDAG!

Möte upp pappa på domus
Tog mig en latte och kanelbulle
Sen tåget till Hässleholm
Så glad jag såg pappa idag har nog inte hänt på mååååånga år
Han är snart uppe i Stockholm - och avis e jag

Tog tåget tillbaka till K-stad
Gick lite rundor
Hitta dom tubtopparna jag velat ha
Satt perfekt också
Köpte lite överraskning till min sambo
Glad kommer han bli

Sitter och väntar på att han ska komma hem så vi kan börja vår helg
Köra och handla
Grilla hamburgare i kväll - såå gott

Pics

 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0