Ny vecka

datum: 2008-05-12  tid:  17:33:35

Sitter här och bara glor för tillfället
Väntar på min syster som snällt kommer inom med cigg till mig, fruktansvärt röksugen.

Helt slut i huvudet
Jag sliter - alltid trött - upptäcker felet - och vad får man - jo ett bakslag
Jag har inte gjort fel - det är du - fan - hoppas vi får rätt.

Just nu ångrar jag mig inte att jag slänger massa pengar i månaden på er - ni ä välbehövliga.

Annars gjort idag då
Städat lite - somnade - suttit i telefon- kom ingen vart med det
Men var tvunget att göra
Imorrn sätts min kompetens på prov

Håller juhst nu på att tvätta - ska snart renbädda sängen
Det bästa jag vet när ja går av min nattvecka är att få lägga sig i en alldeles nybäddad säng

Synd att solen bara gått i moln
Vädret var juh underbart imorse.

Ta vara på dagen - imorrn kan det vara försent.



Postat av: Sanni

Andas Desse. Jobbar du imorgon?

2008-05-12 @ 22:16:41
Postat av: Sanni

Jobbar nu. Slutar 8 imorgon. Höras och ta en långrunda eller hundbad?

2008-05-12 @ 22:44:15
Postat av: Frida

Oj du hunnit en del.. Nu e de nattis!!! Kramis

2008-05-12 @ 23:09:43
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0