Shoppat

datum: 2008-05-17  tid:  18:42:55

Gårkväll spenderades hos svärföräldrarna
S skulle hjälpa dom koppla in det nya bredbandet
Efter ca 2h har dom inte lyckats
Smarta jag kommer på att där är en knapp
Och jo visst, dom trycker där och helt plötsligt funkar allt
Kom på att jag är bäst
Dom skulle be mig om hjälp nästa gång
HAHA

Dagen idag har vi vatt i stan
Shoppat nya dricksglas
Dom andra vi hade var himla fula

vatt hos mams en sväng
Planerat lite inför kommande helg
DÅ VI SKA TILL STHLM!!!

S och jag har även planerat lite inför vår semester
Kan juh säga så mycket att min bror blev jätte glad

Nu står det en rabarberpaj i ugnen
Som vi ska njuta av till Sommarkrysset

Kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0