Solat

datum: 2008-05-06  tid:  14:33:28

Har befunnit mig ute i trädgården från halv 10 idag.
Började med att måla staket, sen tog färgen slut
Så jag la mig på en dyna och läste.
och helt plötsligt kollar man på klockan och den är 14.00
Jisses
Där har jag legat sen klockan halv 11 kanske.
Snacka om att man är röd på baksidan,
hade jag vetat det hade jag juh fått vända mig..
Haha

Framsidan får nog ha sig lite färg imorrn, för jisses vad vit jag är där nu..

Nu ska jag och Vovve till mamma och dricka kaffe och äta glass.

Tjaaoo



Postat av: Frida

My Girl! Du har haft en skön dag hör ja! Man blir lagom avis när man spenderat hela dagen på jobbet! Kramis!

2008-05-06 @ 23:40:44
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0