Solen

datum: 2008-05-05  tid:  10:12:35

Den är väl helt kanon underbar?
Jag älskar verkligen solen

Hoppas ni har haft en bra helg där ute?

Större delen igår var jag ute och det resulterade i bonnabränna
haha
Man ska absolut inte ha t-shirt på sig
Men vem kan klä av sig på jobbet?
Ingen tror jag
Inte jag iaf

Hoppas solen håller i sig så kan jag vara ute hela dagen imorrn
Ska måla staketet också
men orkar verkligen inte det idag.
Ibland får man vara lat

Skulle vilja åka till Eko, längesen jag var där nu
och man hittar nästan alltid något där
Skulle behöva köpa hem färg, vill måla om den hemska rosa tvättstugan
och sätta upp lite nya skåp och så.. =)

Nu gick jag.

image206



Postat av: Sanni

Ni e härliga ni =) Super fint blir de!

2008-05-05 @ 11:11:21
URL: http://sannisb.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0