Torsdag

datum: 2008-05-22  tid:  10:34:36

Redan Torsdag
Denna veckan har jag inte hunnit med alls

Tillbringa hela dagen igår på jobbet
=/
Fick ringa Malin och be henne komma med choklad, höll på att bli knäpp
Suget efter choklad var enormt
Som en räddande ängel i nöden kommer hon och Kevin
Kevin: edin smacka liten cholad bit
Såå söt detta lilla liv.
Han och Malin förgyllde min dag igår, med deras lilla besök
TACK!

Jag fick ett positivt besked igår
Helt överraskad blev jag, trodde inte det skulle gå såå fort.
Men blir en himla bra månad i juni
Kan leva Lyx på vår semester

Fått ett nytt vikariat från den 1/7
Ska bli både skönt och inte skönt att bli av med nätterna
Kommer juh få mindre lediga dagar
Men samtidigt får jag sova hemma i min säng varje dag

Och vet ni: Vi ska köpa ny säng, som jag längtat efter de
Fast ska ej göra det försen efter sommaren
Vill inte tillbringa vår semester genom att måla sovrum
HAHA!

Ska återgå till mitt nu, sätta på en kopp kaffe kanske

Man har många kompisar, men få riktiga vänner
Har en vän som står mig närmast och du är älskad




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0